آ

  • آزادی اقتصادی بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • آگاهی از برند واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

  • آگاهی برند تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

ا

  • اثرات تعدیل کننده نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • اثرات رسانه های اجتماعی شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

  • اثربخشی شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]

  • ادراک مصرف کننده شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • ارتباطات غیر شخصی شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

  • ارزش برند شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

  • ارزش درک شده پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • ارزش درک شده تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

  • ارزش مشتری شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]

  • ارزیابی مستمر مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

  • استان گیلان تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • استراتژی دیجیتال موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • اسمارت پی ال اس طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

  • اعتماد عمومی بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

  • اقتصاد بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • اقتصاد گردشگری بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • اقتصادی نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

  • اقدامات سیاستی بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

  • الگوی تصحیح خطا بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • الگوی خود رگرسیون با وقفه‌های توزیعی بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • اندازه گیری عملکرد مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

  • انطباق روانشناختی بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]

  • انقلاب صنعتی چهارم تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

  • انقلاب صنعتی چهارم اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

  • اهداف سازمان بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

  • اهداف شرکتی با عملکرد بالا طراحی مدلی ساختاری پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • اولویت‌بندی آموزشی نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

  • ایران بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • اینترنت اشیا تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

  • اینترنت اشیاء اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

ب

  • بازاریابی بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • بازاریابی شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]

  • بازاریابی دیجیتال تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

  • بازاریابی دیجیتال بررسی تاثیر کاربرد فناوری بلاک چین بر بازاریابی دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • بازاریابی رسانه اجتماعی تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

  • بازاریابی کلامی الکترونیک بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

  • بازی‌وارسازی تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

  • بانکداری کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

  • بانکداری موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • بانکداری الکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

  • بانکداری دیجیتال موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • بحران مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

  • بخش گردشگری نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

  • برون سپاری تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

  • بلاک چین بررسی تاثیر کاربرد فناوری بلاک چین بر بازاریابی دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • بلاکچین .زنجیره تامین .دیمتل .فازی تردیدی .فراورده‌های لبنی ارائه مدل ساختاری برای پیاده سازی بلاکچین در صنعت فرآورده‌های لبنی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 117-134]

  • بهره‌وری نیروی انسانی طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

  • بیمه دی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

پ

  • پروژه مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

  • پیچیدگی اقتصادی بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

ت

  • تبلیغات تجاری تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

  • تجارت الکترونیک کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

  • تجربه جریان پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • تحلیل حساسیت تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • تحلیل مضمون طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

  • تحلیل مضمون تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون [(مقالات آماده انتشار)]

  • تحول دیجیتال موانع ورود استراتژیک به صنعت بانکداری دیجیتال در ایران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 148-155]

  • ترس از شکست تاثیر قصد کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی دانشجویان با توجه به نقش تعدیل‌گر ترس از شکست و سواد اقتصادی [(مقالات آماده انتشار)]

  • ترویج کشاورزی تکثر‌گرا خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • تصویر برند تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

  • تصویر ذهنی برند واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

  • تصویر شرکت تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • تکنولوژیک نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • تمایل به ارتباطات بلند مدت تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • تنوع فرهنگی بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]

  • تورم تولیدی بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • توسعه برند واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

ج

  • جذب استعداد بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

چ

  • چالش‌های مدیریت مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

خ

  • خدمات پس از فروش اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

  • خدمات مشاوره‌ای خصوصی خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • خرید آنلاین تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون [(مقالات آماده انتشار)]

  • خلاقیت بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

د

  • دارایی های دانشی نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • دوره های تخصصی نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

ذ

  • ذهن آگاهی شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

ر

  • رایانش ابری کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

  • رضایت شغلی نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

  • رضایت مشتری تأثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 74-86]

  • رفتار شهروندی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • رفتار کارآفرینانه تاثیر قصد کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی دانشجویان با توجه به نقش تعدیل‌گر ترس از شکست و سواد اقتصادی [(مقالات آماده انتشار)]

  • رفتار کارنوآورانه بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]

  • رفتار و ویژگی‌های مؤسسات مالی بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

  • رهبری تحول آفرین بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

ز

  • زنجیره تامین مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

س

  • سازمان توسعه تجارت ایران بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

  • سازمان صمت طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]

  • سازمان های صنعت گردشگری شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]

  • سرمایه‌گذاران نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

  • سواد اقتصادی تاثیر قصد کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی دانشجویان با توجه به نقش تعدیل‌گر ترس از شکست و سواد اقتصادی [(مقالات آماده انتشار)]

  • سواد بازاریابی تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

ش

  • شایستگی تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون [(مقالات آماده انتشار)]

  • شایستگی حرفه‌ای خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • شایستگی مصرف‌کنندگان تبیین مدل شایستگی‌های کلیدی مصرف‌کننده در خرید آنلاین با رویکرد تحلیل مضمون [(مقالات آماده انتشار)]

  • شبکه عصبی مصنوعی تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • شبکه فراگیر کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]

  • شبکه‌های اجتماعی مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • شرکت بین المللی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

  • شرکت مدیریت شبکه برق ایران مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • شیوه های اقناعی برند تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

ص

  • صادرات تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

  • صداقت درک شده برند تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

ع

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

  • عملکرد مالی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

  • عوامل اقتصادی بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

  • عوامل موثر شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]

ف

  • فراترکیب شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • فرصت طلبی سرپرست طراحی مدلی ساختاری پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • فرصت طلبی کارکنان طراحی مدلی ساختاری پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • فرهنگ سازمانی بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأثیر تحول سواد بازاریابی دیجیتال بر تبلیغات تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 159-174]

  • فشار به کسب و کار بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • فناوری بررسی تاثیر کاربرد فناوری بلاک چین بر بازاریابی دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • فناوری‌محور مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

ق

  • قابلیت بازاریابی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 135-147]

  • قصد درگیری تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

  • قصد کارآفرینی تاثیر قصد کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی دانشجویان با توجه به نقش تعدیل‌گر ترس از شکست و سواد اقتصادی [(مقالات آماده انتشار)]

ک

  • کارآفرینی بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

  • کارآفرینی تاثیر قصد کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی دانشجویان با توجه به نقش تعدیل‌گر ترس از شکست و سواد اقتصادی [(مقالات آماده انتشار)]

  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

  • کارکنان فروش نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

  • کاهش هزینه تولید تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • کرونا مروری بر چالش‌های مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها در شرایط بحران همه‌گیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]

  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بررسی تأثیر رهبری‌تحول‌آفرین بر عملکرد‌ سازمانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرتهران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 42-55]

  • کشورهای منتخب نفتی بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • کلان داده بررسی تاثیر کاربرد فناوری بلاک چین بر بازاریابی دیجیتال [(مقالات آماده انتشار)]

  • کووید۱۹ بررسی تأثیر همه‌گیری کووید۱۹ بر تورم تولیدی (فشار به کسب و کارها) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 133-148]

  • کیفیت خدمات الکترونیکی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

گ

  • گردشگری سلامت بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-75]

م

  • متدلوژی پویاشناسی مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • متدلوژی سیستم نرم مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • مدل کانو نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]

  • مدل های ارزیابی مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]

  • مدیریت استعداد بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت استعداد و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در شهرداری های سیرجان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 24-40]

  • مدیریت دانش مدل سازی نقش تسهیل گر فناوری‌های اطلاعاتی و شبکه‌های اجتماعی فناوری‌محور در اجرای مدیریت دانش سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 100-111]

  • مدیریت منابع انسانی تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 156-171]

  • مزیت نسبی در خدمات خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • مسئولیت اجتماعی شرکت پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • مسئولیت پذیری اجتماعی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری با توجه به نقش تصویر شرکت و رفتار شهروند مشتری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 112-132]

  • مشارکت .رسانه‌های اجتماعی .مدیریت سبز بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 74-90]

  • مشتریان بانک تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

  • مصرف پایدار شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • مصرف کننده شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]

  • معماری سازمانی اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

  • مقدار اقتصادی سفارش تحلیل حساسیت مدل میزان اقتصادی سفارش در حالت اثرات تعاملی دوفاکتوری با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 149-158]

  • موتورسیکلت اینترنت اشیاء در معماری سازمانی شرکت‌های خدمات پس از فروش موتورسیکلت (مورد مطالعه کویر موتور) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 87-99]

  • میراث برند واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد و توسعه برند محصولات شرکت پالایش نفت تبریز [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-116]

ن

  • نرخ ارز بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • نرخ تورم بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • نظام نوآوری کشاورزی خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاوره‌ای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]

  • نگرش نسبت به برند تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

  • نوآوری نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]

  • نوآوری بررسی توسعه کارآفرینی جهت خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها و صنایع: ارائه چالش‌ها و راهکارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-100]

  • نوآوری بررسی شاخص پیچیدگی اقتصادی ایران و عوامل مؤثر بر آن:دانش بنیانی در صادرات [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 24-31]

  • نیاز به شناخت تأثیر شیوه‌های اقناعی برند بر صداقت درک شده برند با نقش میانجی ارزش درک شده و نقش تعدیل‌گر نیاز به شناخت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-61]

  • نیازسنجی نیازسنجی و اولویت‌بندی آموزشی و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 172-185]

و

  • وظایف نامشروع. طراحی مدلی ساختاری پیش‌بینی‌کننده‌های فرصت طلبی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]

  • وفاداری تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]

  • وفاداری مصرف‌کننده تاثیر بازی‌وارسازی بر وفاداری مصرف‌کننده با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به برند و قصد درگیری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 175-205]

  • وفاداری مصرف کننده پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • ویژگی‌های مصرف‌کننده بررسی محرک‌های اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]

ه

  • هوش تجاری مدیریت پذیرش هوش تجاری در منابع انسانی مبتنی بر متدلوژی های سیستم های نرم و پویا شناسی سیستم ها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-23]

  • هوش فرهنگی بررسی تأثیر تنوع فرهنگی بر رفتار کار نوآورانه و انطباق روانشناختی با توجه به نقش هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 56-73]